notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

25 Juni

Kategori: Från förr

Hur vet man vad man egentligen vill ? 

Idag gick jag upp 06:02, skulle ha gått upp 05:45 då klockan ringde men "råkade" snooze:a 2 gånger xD
Då hade jag 30 minuter på mig att göra mig i ordning på, jag hann!
Jag och mamma åkte mot Sundbyberg efter att vi tankade i Skvltan, var på jobbet 07:40 ungefär och timmarna kröp fram... På lunchen gick vi på en promenad runt Belsta ån. Annars var det bara massa registrering och kontrollering av listor! Vi åkte hem klockan 16:00.
Efter att ha handlat på Hemköp åt jag, mamma och Stefan middag. Therese är på ridläger till på torsdag, eller om det var till på fredag^^ hehe
Efter maten kollade jag och mamma på "Rika vänner" och mer depprimerande film får man leta efter ^^ eller nej det finns ju mycker värre men den ´var seg och för nära verkligheten >< 
Nu är jag seg som ett tuggummi som man har tuggat på i 3 timmar ...


"Stand by me, nobody knows the way it's gonna be" - Oasis
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: