notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

^^

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma igen xD
Eller vi kom hem igårkväll men efter en natt på en knöglig soffa var jag jättetrött och somnade ganska snabbt xD
Nu är jag hungrig/mår illa, men idag ska jag avvänja mig från att äta hela tiden ^^
Den här helgen bestod av i princip bara av ätade, som vanligt på midsommar! (undadntag: förra året) hehe, idag hoppas jag på att jag kommer på något kul att göra. Orkar inte bara sitta hemma, men jag är typ seg idag så orkar inte göra något ansträngande heller ^^



Jag har just kollat på Almost Famous. Den är braa =), jag har sett den engång förut men det var hur länge sedan som helst xD
Nu vill jag göra någonting annat, funderar på att åka någonstans bara för att "inte bara vara hemma" eller  kanske man ska sova bort den här dagen ...


I mitt horoskop för sommaren står det bland annat att jag ska göra någonting som folk inte förväntar sog av mig, ett förslag var att färga håret i någon oväntad färg men det har jag ju redan gjort en gång så tror inte att just det skulle vara såå oväntat hehe. Så kanske ska göra någonting som jag inte brukar snart ... och jag tror jag vet vad jag ska göra! - Det gäller bara att våga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: