notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Weeeeii

Kategori: Från förr

Nu är jag ensam hemma! =D
- så jag åt en potatis, 2 daddlar, 3 degistivkex och massa andra kakor till frukost så jag mår riktigt illa xD

Jag kollar på Gilmor Girls (ses 2) 
- gud vad jag älskar den här serien !!!

Vad ska jag hitta på idag ... hm.. får se vad som händer ^^

Om exakt en vecka vid den här tiden är jag på flygplatsen i Palma skulle jag gissa eftersom planet går 07:15 och resan tar ungefär 3 timmar.
 


Jag kollar fortfarande på Gilmore Girls och klockan 13:20 ^^ haha
... fast jag var just ute och gick en promenad så jag är inte helt fastklistrad i TV-rutan


(kl: 22:22)
Jag har sett klart andra sesongen och börjat på den tredje .. dessutom kollat på veckans avsnitt ...
- Hej jag heter Cecilia och jag är patetisk
- Hej Cecilia

Jag mår illa ... åt makaroner med makrill och en rostad macka med bönor och tsatziki till middag, så det kan ju vara förklaringen! men kan ju undra varför i hela helvetet någon - någonsin -skulle komma på den kombinationen av mat .. och allt jag har att säga till mitt försvar är att ingen är hemma för att kunna talk e out of it och dessutom känndes det som en bra idé för stunden ... dessutom måste jag tillägga att det inte var så motbjudande som det låter!

Jag tycker inte om att vara ensam när det är mörkt ute! Skulle inte säga att jag är rädd precis ... men jag tycker om att veta att det sover människor i samma hus.. Inte ens katten är här till mitt försvar ... men jag är en stor flicka så det är bara att bita ihop ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: