notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Regnet

Kategori: Från förr

Söndag.. sista dagen av helgen, ska jobbi imorgon och på Tisdag sen ska jg vara ledig xD 
Emma kanske kommer hit på tisdag :) 

Jag drömde en askonstig dröm i natt :S hehe
Det började med att jag, Emy, mamma och Eva (Emys mamma) var på slussen och skulle på tunnelbanan, men man hade speciella biljetter s jag och Emy hamnade i en vagn o mammorna i en anna. Till sist hamnade vi i Nordafrika (pga en film jag såg igår) och så var det massa som sköt o hade sig så vi skulle in i bussar som skulle ta oss till flygplatsen. Therese hade kommit me i drömmen nu. Vi sprang och försökte hitta rätt buss, men hade biljetter här med. Eva och Emy kom på samma buss och sedan hittade vi Therses buss o så var det bara mamma och jag som sprang. mamma klev på en buss o pekade på vilken jag skulle till, den var längst bort o på vägen dit sprang en kille i fatt mig och hjälpte mig till min buss. Han var bussvakt på min buss (alla bussar hade en sådan). Bussarna såg ut som SL-bussar inuti. Sen åkte vi, på min buss var det typ bara 5 pers. och utanför stog det tusentals människor som inte hade någon buss men man kunde itne stanna och plocka upp dem. Nu var det översvämmning dessutom. När jag kom fram till platsen där alla bussar stannade började jag springa och leta efter mamma och Therese och efter ett tag hittade jag Therese och vi letade som galningar efter mamma och så hittade vi mammas bussvakt (vi viste inte att det var hon men det var det) och hon frågade efter våran mamma och vi sa ja då sa hon "jag hade en kvinna på min buss som sa åt mig att säga till hennes barn att hon stog bako kullen, ifall jag hittade dem!" då frågade jag om kvinnan hade brunt hår och eftersom hon svarade ja så sprang jag och Therese över kullen och där stog mamma xD
Sen vaknade jag ^^

Igår kväll kom Helene, Mathias och Mathias bror hit och käkade middag =) Efter maten spelade jag, Helene, Therese, mamma och Robert kort. Först spelade vi 7:an och sedan plump, efter det ville itne mamma vara med längre så då förtsatte vi andra och spela neger och president, vi spelade typ i 2 timmar xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: