notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Regn

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag kollade just på Gilmore Girls, är fortfarande på 3:dje sesongen. 

Det regnar idag =/ 
Hoppas något kul händer idag, det känns som om jag har vart (relativt) tyst alldeles för länge nu^^

Do you remember rock 'n' roll radio? - Ramones

Idag är det Metallica .... Jag vill gåååååå på den ju! Malin och Simon ska gå, jag är så glad för desras skull och inte ett dugg avundsjuk .. :( 
ha-ha .. maah jag vill gå ^^ 



Jag har vart o handlat idag^^
Jag gick till Hemköp när det ösregnade, detta är vad jag konsumerade:

image95



Jag snackade lite med Madde på förmiddagen och vi kom fram till att det var alldeles förlängesen som vi träffades och som åtgärd ska vi ses på måndag =) 



JAG ÄR TJOCK!!!
men jag ska göra något åt det! jag gick en långprmenad idag, massa sit-ups och step-ups i trappan till "rock n' roll all nite" - kiss. Låten är 4,4 minuter! Jag trodde att jag skulle dö ^^ 

Jag kollade just på Du är vad du äter, och det är exteremt äckligt vad folk stoppar i sig!!!

Nu måste jag göra lite fler sit-ups så jag inte får diabetes typ 2 och blir blind!







 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: