notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

officielt dålig peroson ..

Kategori: Från förr

Långben The Movie gick just på Disneychanal, så jag kollade såklart på den^^
Jag har iof filmen hemma hos pappa men jag tycker om den jättemycket så det går att se den hut mkt som helst, dessutom var det ganska längesen jag såg den innan idag :P haha! Långben gör mig galen i början av filmen men man står ut xD ..Jag har "I 2 I" (eye to eye) på hjärnan nu, det är en låt ur filmen ^^

Just nu lyssnar jag lite på Håkan Hellström .., som btw spelar på Grönan den 8/9 =D
(tre dagar efter min födelsedag)


Idag kanske jag åkter till stan och kollar lite =)
- vilket kanske inte är jättesmart eftersom jag ska spara mina pengar till Mallorca, som jag åker till på tisdag xD och "fönstershoppa"är inte min starkaste sida ^^



Jag sitter och lyssnar på "Rockaway Beach" - Ramones, mina skivor kom idag! =D 
Appetite For Destruction och Ramonesmainia
Och då frågar sig kanske många varför jag inte bara laddar ner låtarna och bränner en skiva, gratis! Då är mitt svar: man får ingen kick av att ladda ner låtarna, jag jobbar så jag har pengar och jag vill .. !!!
.. och en annna anledning är att jag inte har nått nerladdningsprogram eftersom min dator vart omformaterad och jag vet itne hur man får tillbaka det :(  .. haha


Jag har insett att jag ofta skriver "itne" istället för "inte" och jag vill påpeka att det inte är för att jag är dum i huvudet eller har dyslexi eller sånnt utan det beror på att jag är otroligt slarvig när jag skriver!
- fy på mig 


Jag funderar på att kolla lite till på TV med min katt som är den enda som vill vara mitt sällskap!
Jaaa... Jag tycker om att vara martyr!! Jag är inte så självömkande som jag kan låta, bara ibland ^^ Dessutom börjar "The war at home" snart och det vill jag se xD ^^ haha



Gulity Pleasures

Kommentarer


Kommentera inlägget här: