notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

morgon

Kategori: Från förr

Igår hamnade jag och Emy på Djurgården med en grill lite kött och något att dricka^^
Vi träffades i centrum vid 13-tiden och sean gick det bara utför ;D ^^ haha
http://cissi08.bilddagboken.se/

När jag kom hem hade jag så himla ont i huvet och magen lät som den ville vända sig ut-och-in :/ .. menmen det är smällar man får ta xD haha
jag somnade runt  20:30 och vaknae vid sextiden imose^^ då kollade jag på Eva & Adam och käkade jordgubbar! :P
Nu lyssnar jag på Guns n' Roses och funderar på vad jag ska hitta på mer ... Min tunga är typ uppbränd :(, vi åt kinamat i kungshallen igår, till middag.. och man kan säga att jag inte var så "obsarvant" så jag började käka kände att det var varmt och tog en tugga till =/

maah vad jag är seg idag ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: