notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mjäääh

Kategori: Från förr

Jag är seg som fan ...
Emy gick just till bussen men det känns som om vi just vaknade, men i själva verket vaknade vi runt 11:00 ...
Igår började vi med att inhandla lite på "Vi" i centrum, sen åkte vi hem till mig och började såga i cocosnötter^^, fan vilket jobb det var xD Efter att vi hade fått upp nöten, druckit lite cocosmjölk och insett hur vidrigt det var käkade vi middag, lasagne! 
Efter det började drinkblandandet! Vi döpte våra drinkar och satte poäng på dem :
I go nusts 2/5 p.
Bloody saturday 4/5 p.
Erotisk/Exotisk dröm 3/4 p.
Mina fruktosa 5/5 p.
Maco Polo nästan Marcoolio 5/5
Spritsen 3/5 p.
Jag kommer inte riktigt ihåg vilken som intehöll vad men det var massa frukt och vodka inblandat och mot slutet kom glass in i bilden också^^ 
Efter några drinkar satte vi oss på altanen och förvanskade våra lungor, efter det gick vi in och kollade på "A Cinderella Story". När vi hade kollat klart på filmen drog vi oss mot stan men eftersom det regnade var det inte så mkt folk ute så Emy ringde Tom, som vi inte hade träffat på läänge! Vi åkte hem till honom, han hade folk hemma hos sig och jag tror att han ångrar att han sa att det var okej att vi fick komma! Emy vart odräglit packad igen och jag kanske inte heller var så nykter heller ^^ 
Men något som var riktigt skummt var att en av dem som var hemma hos Tom hade gått på samma dagmamma som mig för 13 år sedan och han kännde ingen mig! Jag var lxm 4 år då!!
Men det var lite ballt ... Vid tretiden skulle alla dra för Tom skulle me några människor så jag och Emy gick hem från Skogalund det tog ett tag efter som jag var tvugenen att släpa på den som jag stödde mig på xD 
Emy hickade från Skuru hela vägen hem, trodde att jag skulle få ett nervöst sammanbrott!! ^^


Caramba bitch ;D


Idag ska jag fortsätta packa när min kropp bestämmer sig för att vakna.. farfar kommer och hämtar mig och min väska imorgon kl 15 så då ska man vara klar ^^ 


Såg just att Aristocats kommer på Disneychanal kl 19:00 den ska jag lungt se. Det var min favoritfilm när jag var liten! ... och har itne sett den på läänge nu, så det är dags xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: