notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Jag tror inte på ett liv efter döden, så om du ens försöker hoppa så står jag bakom dig och drar upp dig i hängslena

Kategori: Från förr

Idag var det sista dagen på jobbet för den här månaden =) 

Imorgon ska jag och Emy fortsätta på våran film ^^ haha, den har legat på is under våren men nu ska vi komma igång igen! hihi. vi måste ju få den klar ¨så vi kan börja på nästa projekt ^^ haha!
"En kyckling dansar aldrig ensam"
Emma kommer inte hit den här gången heller så hon kan inte hålla i kameran^^ så det får Svarris göra :P hihi och eftersom "langnings-scenen" verkligen suger så ska vi göra om den, har skaffat en ny langare.. Sorry Mickel ;)


Jag hade ju hoppats på att vi skulle läsa Psykologi och Filosofi nu i två:an, så jag var inne på schoolsoft och kollade det men det visade sig att det inte är förens i tre:an vi ska läsa det... men jag får väl nöja mig med Svenska B och Estetisk verksamhet A ^^
Men nu är det ju sommar så jag tänker inte på skolan mer ;D
Eller jag kan ju bara tillägga att Robert - lillebror - ska börja i samma skola som mig i höst! :)
Appropå Robert, så ska han på språkresa imorgon! 
Han ska till Torkey, I södra England :) 


Nästa vecka är jag ensam hemma ;D




Ikväll är det Gilmore Girls klockan 21:00 xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här: