notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag den 13:e

Kategori: Från förr

Det är ju otursdagen idag =|

Men inte så or för mig, jag fick ju träffa Emy, vi käkade kina och satt på en parkbänk i regnet =)
Emy mådda inte så bra idag så vi planerade att göra mer imorrn! Vi har snackat om att gå hem från stan nån gång och idag kom vi fram till att det ska hända imorgon ;D hahaha
Får hoppas på att det inte regnar ^^

Kanske ska börja packa nu ikväll för jag har en känsla av att jag inte kommer må så bra på Söndag xD HAHA

Ska se klart på Gilmore idag, för jag kommer ångra mig annars, med tanke på att jag inte kommer ha tid igen förens om 3 veckor! Men det är den delen när Jess lämnar Rory nu och jag tycker inte om det så jag har skjutit upp allt, till nu! Jag får stå ut med sorgsna drömmar xD haha, jag vet att det låter väldigt lamt att jag tänker så mkt över några avsnitt i en serie, som jag dessutom har sätt ett antal gånger! But that's me, live with it!

Hm juste jag skulle ju packa också .... Har jag verkligen tid för båda? Antagligen inte men jag får göra mitt bästa ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: