notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fool forget him

Kategori: Från förr

Jag är lika trött som jag har varit hela dagen =/ haha
Jag kollade just på "Grease" och blev väldans nostalgisk! hihi, under en period när jag var 11 år kollade på den filmen minst en gång om dagen så jag har sett den över 100 gånger, rekordet på en dag är: började kolla kl 06:30 och slutade 22:00! prestige på hög nivå xD
Även fast jag kan hela filmen utantill är den en solklar favorit, fortfarande^^


" ... but to cry infront of you, is the worst thing I could do"


Nämen nu ska jag sova helt ist för att gå runt och halvsova ;)
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: