notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

=D

Kategori: Från förr

Jag vaknade nyss eftersom mamma ringde och frågad hur man stavade siffran 6 på franska, hon håller tydligen på att lära Therses lite franska^^ Anledningen är att lillasyster ska börja med b-språk i höst ;D
De har nu förflyttat sig från Gotland till Öland och idag ska de besöka solidén, där slottet står ... Det är faktiskt så att min mormors mormmor och morfar ägade marken där slottet står och den dåvarande kungen köpte marken av dem! Mormors mamma och hennes föreldrar och syskon bodde i det lilla huset som kungabarnen avände som lekstuga senare!


Efter som jag var väckt kunde jag itne somna om så jag satte på musik och startade datorn, jag hade fått ett mail från CDON: det var rea på dvd-boxar så jag sökte på Gilmore Girls och de kostade 299 kr/st (!!!) så jag köpte 2 st, så nu har jag alla sesonger som finns att köpa i Sverige xD
Jag är patetisk och glaad!

Igår kväll såg jag klart 3:dje sesongen ...

Idag ska jag vara med Emy ^^

Happy



Jag packar nu!


Hoppas att väskan inte kommer väga mer än 20 kg, för då måste jag ju plocka ut nått =/


Det är ju sol ute idag!
Hoppas vädret håller i sig till ikväll iaf xD


I Wanna Be Your Boyfriend - Ramones lyssnar jag på just nu! Den är asbra =D


Jaa, jag börjar bli lite uttråkad av packandet så jag skriver på bara ^^
.... men nu ska jag duscha!



Om ungefär 10 minuter ska jag till bussen och sen ska jag möta Emy i centrum! Vi ska handla lite sen åker vi hem till mig xD

Nu har jag nästan packat klart! Gud, va duktig jag är ^^
Eller jag har hela handbagaget kvar ... men a ^^ haha åker ju inte förens på tisdag morgon! så har imorgon och måndag morgon på mig, sen åker jag till pappa! Eller han är ju redan på Mallorca men jag åker till det hus som pappa äger ^^ Rikard är där, på måndag kväll ska vi käka middag hos farfar och Viola sen på tisdag morgon skjutsar farfar oss till flyget =)

Nu bör jag gå o klä på mig ytterkläderna, så jag hinner springa fram o tillbaka ett antal ggr innan jag kommer iväg ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: