notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

16 Juli

Kategori: Från förr

Kl 08:20 ringre telefonhelvetet, har ingen aning om vem det var men personen frågade bara om Stefan var hemma och då sa jag nej, för det är han inte, och då sa hon "aha så han är ute med båten!" då svarade jag "nej, dom är på Öland" efter mitt svar sa hon "okej, hejdå" ... efter det kunde jag itne somna om, eller jag låg och halvsov till kl 09:00 efter det gick jag upp och la mig på soffan och kollade på "Grease" igen! ^^  
Nu sitter jag här och lyssnar på min datormusik eftersom alla skivor är nerpackade! Ska typ gå och borsta tänderna så jag kan packa ner tandborsen ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: