notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

Jag vaknade typ vid 8 först idag o sen somna jag om till 9.35 =O ;D hihi ,, men ja e trött iaf ^^
men snart ska ja till bussen om 10 min ska jag ta på mig skorna o de: de kan ta ett tag så de e en fördel att vara ute i god tid ;) haha .. sen går bussen 10.45 .. ja sen e man i orminge C o köper ost o fiskgratäng senså börjar galenskapet ^^ haha .. får se om Malin kan komma ut o filma idag de vart något som kanske kom ivägen ska ringa henne när vi e klara me reklamerna som vi kan spela in själva .. haha .. 
Menmen .. så kan de gå ^^       

Just nu lyssnar jag på "Folk Bits" mihi .. nej nu bytte jag till "Beväpna er" . ^^

Ja har inget smink å mig så ja känner mig som ett uppblåst hjortron . men kan inte sminka mig för a det har me filmen att göra ; vissa saker e bara för svåra att förklara med ord ^^ haha

ojda nu ska jag gåå.. ^^

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: