notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

Skolan , ja vad ska man säga ? den forstatte vara obligatorisk :P haha eller juste fan de eren ju inte ! men a .. den fortsatte vara en del av mitt liv haha ^^ idag hände .. ingenting sännande ^^ : matte, svenska, pankakor, historia sen vart de en resa till östra orminge: hem till Emy :D
Vi bakade pepparkakor, kollade på tv, gjorde en "dagar kvar-lista" o det är 151 dagar till skolavslutningen ! jippi .. e va ju inte så mycker .. ehum ^^

Så igår va ja hos pappsen .. min lillebror e det bästa <3 , jag hämtade honom på dagis då igå o när ja kom in satt alla ungarna i en ring på golvet o fick en uppmaning om hur man inte fick bete sig under städningen :P hihi,, när ja hjälpte viktor att klä på sig ytterkläderna :
- Ser du att vilken färg ja har på håret ? - jag
- Aa, Svart .. ... - Viktor
sen gick det ett tag
- Cecilia .. hur blev ditt hår svart ? - Viktor
- jag färgade det - jag
- Aha ..... komemr det alltid vara så ? - Viktor
- Näe mitt vanliga hår kommer att växa ut igen - Jag
- Jahaa.. det är jättecoolt ! - Viktor
Medan ja sa tack titade jag bara in i hans ögon o då sa han "Cecilia .. du har fina ögon" ,, ibland inser jag bara hur mycket jag älskar min lillebror !  

Imorrn ska jag jobba .. o på lördag med men a på dagen då som vanligt så ska väl hitta på ngt kul på kvällen =P hihi ^^

Jag är trött ...

... och något som inte är det minsta underligt är att inte så många ungdommar vet vem jag är ^^
Haha .. Sara kanske kopplar ?=p


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: