notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Nej jag orkar inte med min mamma !! AAAH fan va hon tjatar hela jävla tiden !! sen jag kom hem så har det vart "Gå ut med hunden, Gå ut med nemo då, Gå ut nu, nu,nu,nu blablablablablablaaaaaa" Även fast ja sa JA, herregud MÄNNIKSA ! jag orkar inte me sånnt tjafs idag, verkligen inte !! ÅÅH va lxm på dåligt humör innan o nu vill jag bara slå någon.. Jag vill inte gå ut me det äckliga hunhelvetet heller, jag vill föresten inte ha en såndan sak heller, asså så här va det Malin o Rikard va dom som, verkligen ville ha hund o så när mamma gick me på de o köpta den stackars lilla missanpassade fula äckliga hårande saken flyttade båda två !! så jag måste gå ut me den JAG VILL INTE  , nej jag är ingen hund-människa ... ^^ Dessutom vill jag ha tillbaka min mobil, jag vill jag vill jag vill !!! o så har jag ont i halsen o tycker extremt synd om mig själv idag, jag vet att man inte "ska" det men idag får jag det för jag vill !! åååh... jag måste göra frans´ka tills imorrn ... ska ringa pappa sen ikväll o säga att jag kommer hem till dom imorrn o sen måste vi gå till 3butiken o fixa me spärrning av de stulna telefonhelvetet !! AAAAAAAAAAAAAAAAHH .. Jo jag får tycka synd om ig själv , idag iallafall ...

Imorgon ska jag genomlida: Franska, Matte, Engelska, Svenska och Företagsekonomi ... i 7 timmar och en kvart !!!


Jag är trött ..


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: