notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Jag överlevde denna dag också och hade dessutom kul ^^

Skolan var .. ekonomi samhälle och svenska relativt slappt ^^ senså väntade jag på Emy i 50 min hehe sen åkte vi hem till henne, spelade in en springscen till och jag åt ett äpple :P sen åkte vi till centralen för att fortsätta filma ^^ ,, först köpte vi lite mat på donken (REKVISITA) och det blev den andra brickan ja snodde från ett McDonalds på ett halvår ^^ haha , sedan drog vi oss mot pendeltågen .. tog ett som gick till tumba men vi gick av tidigare föt att Emy trodde att det var ändhållplats^^ så i tog ett till Södertälje C därifrån ^^ haha men de va så mkt folk så vi fick filma på tillbaka vägen ^^ haha :P men när vi hade filmat klart vart vi jättekissnödiga o va tvungna att gå av på ... något på R ^^ haha o nästa tåg kom vi bara till Älvsjö med :P haha för det var något el-fel så vi fick ta bussen till Gullmars o sendan tunnelbanan till slussen för att ta bussen hem ^^ haha

Stig-Stativ och Vigor-Videokamera; hur ska vi klara oss utan er <3
Haha

Men juste Kiran kom inte hem i lördags utan kommer imorrn ! =D
- Har saknat dig !! Ingen har velat tävla med mig om .. allt ;)

Imorrn fortsätter filminspelningen ^^



<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här: