notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Jag vart trött på skolan redan på första lektionen, va fööör trött asså ! först började jag sitta o säga "fåågeeln har landat" o det gick inte att få ut ur huvet ^^ haha o ja hade ingen aning om vat ja hade fått de ifrån :P ^^ haha ,, men sen träffade jag Emy som hade svar på min fråga ;) haha ,, de va från skärgårdsdoktorn ju ! hihi när Björn Kellman va ute på ngn liten sten i vattnet o letade efter örnar o sen drack han sitt eget piss men a saken va den att när han satt på kleniken viftade han till med armarna o sa "amiwh örnen har landat" så jag bytte replik efter lunch ^^ haha ,,
Jag o Malin stog typ en hel rast o sa:
"Amiwh, örnen han landat" - Jag
"Katthundsben" - Malin
"Fååågeeeln har landat" - Jag
"Ouälg" - Malin

Haha ja så kan det gå när man e trötter ^^ :P haha

Efter skolan åkte jag till stan en sväng o köpte en tröja på H&M, ja köpte även mer hårfärg så ja kan fylla på de som inte blev färgat förra omgången ^^ sen köpte ja faktist sminkborttagningsmedel ^^ hihi
Jaja de va iaf en mörkblå tjocktröja me dragkedja ^^

Imorrn ska jag åka till pappa =) ,, mouhaa han har inte sett mitt hår än,, o ja har itne sagt ngt än heller =|
e liite nervös för vad som komemr att sägas när ja kommer dit ! ,, möööh !
menmen , det är mitt hår mitt beslut o jag vill ha de så .. men a .. de får bi som de blir,, som om de kunde bli på ngt annat sätt lxm :P

Jag funtar på att pierca mig i "uppe på örat" igen . a har prövat 2 ggr förut men de har blivit infeckterat då =/ men de va i vänstra örat båda ggr:na då ,, de e ju iof där ja vill ha den men kanske får överväga att ta i det högra iaf .. menmen det är ju bättre än inget alls kanske .. får fråga piercing-människan ;) hihi .,, 
Naveln är inte förglömd den ska ja också pierca, jag ska ! :P hihi ,, när ja har råd o mod: sammtidigt ^^ 

ursh ja måste spotta =/ ,, så ^^ 


<3<3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: