notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndag:p

Kategori: Från förr

Hemma igen =D detta har varit en udda kväll :P haha , först trödde jag att jag skulle vara med Emy men det blev itne så så ja bestämde med Malin att vi skulle ses eller a först letade vi fest .. Sara också =P hehe.  Sen trodde vi att vi hade en på G men de sket sig. Sara drog till ngn polare o skulle ringa om de hände ngt ^^ så jag tog mig ut till Trollbäcken för att möta Malin o vi sa att om inget kul skulle dyka upp skulle vi bussluffa lite gran, vi skulle mötas i TB c men när ja kom dit va malin fortf hemma så jag promenerade dit hehe .. sen gick vi tillbaka o tog 807:an till Gullmars först så satt vi på en-stolarna men a de va en som satt o spydde bakom Malin så vi flyttade på oss ^^ haha .. När vi satt på bussen fick malin ett sms av Sara 'Jag är på fest på söder' så vi tänkte åh va bra då drar vi dit: jag tror Malin ringde Sara 10 ggr. men inget svar ! =S haha men a iaf så gick vi av på medis o Malin sa " tänk om man skulle träffa på någon man känner bara"
"Jag träffade ju Victor i klass.. TITTA DÄR E VICTOR O PATRIK" - Jag
"Vaaa? vem?" - Malin
"Jag ringer!" - Jag
"Men ring då!" - Malin
"Men deet är ju det jag gör ! haha" - Jag
"Men sa du att du hade sett dom här förut?"- Malin
"Neeej jag såg Victor i klassen här förut.. haha" - Jag
Så ja, jag o Malin träffade på Victor, Patrik, Olivia, Olivias kompis som jag inte kommer ihåg namnet på och en till kille som jag inte heller kommer ihåg namnet på ^^ haha, men dom skulle in på krogen så vi fic dra vidare ^^ haha vi ringde Sara ett antal ggr men nej inget svar! så vi åkte tunnelbana till Alvik - Hägersten - HEM men när vi var påväg till Hägersten så kom de på en rockabilly-snubbe (Malin började dräggla) o sen kollade vi på VARJE hållplats fall han gick av o när vi va vid Enskede Gård gick typ alla av men rockabilly var borta
"Neeej min lilla rockabilly-snubbe är borta, jag kommer aldrig få se honom igen!" - Malin
"Joda va luugn, det är säkert Davids lodsaskusin! Haha" - Jag
"Men då kan ja ju inte gå hem med honom, ju" - Malin 
"I'm a rockabillyräääbel from top till tå" - Jag (sjöng)
"Men de e konstigt att vi inte såg honom..." - Malin
"Tänk om de e han som sitter där me bruden som garvar" - jag
(Malin vänder sig om) 
"CISSI, det är han aahahaha" - Malin o blir blodröd i ansiktet
hahhahahahahahahhahaaa asså a vi snackade inte tyst heller, snarare skrek lxm ^^ 
Han gick av i rotebro tänkte jag skriva men de va de nog inte men de va den innan slutstationen iaf ^^ mohaha .. Ja så kan det gå =P haha 
Sen när jag kom till slussen fick ja ta 496:an tíll telegramvägen o gå hem i -6 grader, jag fröös o när ja just kom över Superstore-bron (eller a ja vet att det är Willys där nu men bron bytte inte namn för det) så kom en från min förr-förra klass me sina balla polare o ja va förvånad att han kände igen mig ^^ haha

Nu är jag relativt trött och frysskadad så jag har tankar på att borsta tänderna o sova sött :P hihi
Godnatt <3


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: