notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndagen

Kategori: Från förr

Idag vaknade jag hos Emy som jag var med hela dagen igår ;) hihi, vi fick lite tråkigt så vi spela in lite kortfilmer o la upp på youtube ^^ haha

Jag vill ha en riktig pappa
http://www.youtube.com/watch?v=GJrwAB4yL9Q

Supernatural
http://www.youtube.com/watch?v=Lg1RC-0DI78

Senså la vi upp nåra filmer från Malta ( i sommras )

Farfardansen
http://www.youtube.com/watch?v=XuDGxZJ8VeI

Maltaboys
http://www.youtube.com/watch?v=DLxCshYNEDk

Haha mm ja så är vi ^^ :P


menmen .. imorrn ska Malta-Malin filma oss till våran långfilm ^^ haha asså a .. det blir nog asbra  dedär ^^

Juste igår sms:ade Emy Stacy (hennes mammas kompis) om hon ville följa me oss till Hultsfred i sommar och hon sa JA ! mamma hade pratat me pappa om det förut o han sa inte nej, jag fick för mamma redan då ,, men så ringde pappa idag för o fråga om ja ville följa me till Spanien i sommar ,, så då passade jag på att fråga om jag fick, typ, o han sa att de va okey eller konv.
- vad har du för planer för sommaren ? - pappa
- Ja hade tänkt åka till Hultsfred me Emy ! - jag
- Juste ja, a men skulle ni ha en vuxnare med er då ? - pappa
- Ja, Stacy ville följa me., Emys mammas kompis asså, hon e vuxen !
- Jaha ja, a det låter ju bra - pappa
Sen frågade han bara om Spanien så då tog jag det som ett JA ! ;D hihi

Idag kom Helene o Mathias på middag o så passade dom på att kolla på min data som ja imprincip har lyckats förstöra lite ^^^haha a WindowsMediaplayer funkar inte o såå ere massa skit , så hela skiten behöver ominstalleras o formateras o shit , ^^ eller a de e ju mindre nice asså !!
Dom ska fixa det inte nästa helg utan den efter; när dom kommer hem från fjällen , men de e ju bra att ha nåra tekniska människor i släkten iaf ^^ haha ,, =D

Jag är trött o har ont i huvet .. inte bra .. *gäsp* .. kanske e för att jag sover o dricker för lite men ja tycker att min kropp borde vänja sig lxm de har ja typ alltid gjort så .. aa .. menmen så kan det gå surru :P

Jag känner mig som en zombie ..

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: