notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndag

Kategori: Från förr

Imorrn ska man tillbaka till Nackademins gymnasium ... JAG VILL INTE !

Igår var jag med Emy, träffade henne på 471:an till slussen vilken överraskning ^^ hihi ,, hon skulle ju ha väntat på mig på slussen :P haha , sen gick vi o köpte svarta t-shits på H&M, vi ska trycka dom senare :P
Senså åkte vi till Emy så hin kunde byta till sina nya snygga jeans ! o efter det åkte vi hem till mig o käkade middag, Malin o Simon var hos oss dåå :D mihihi .. Jag fick min julklapp av dom då , har lxm inte träffat dom på aslänge men ja fick pennor o en pennvässare asbra ! (Y) hihi .. så ja ritade me dom alldeles nyss btw ^^ ,, Hm ja tror jag drack 3-4 glas vin då igår o eftersom ja inte hade käkat så mkt på dagen vart det aa .. haha ^^ Emy drack lite mindre, hon e itne så förtjust i vin men de räckte för att  hon skulle sitta o snacka om att hon ville klappa hunden, o sen att hon ville ha en egen hund HAHA (Emy e rädd för hundar).

Therese att du alltid ska .. ja .. vara så BLOND :
Asså det är ju bra med håltimmar, asså om man går till 12 o sen har håltimme resten av dagen !
Va? då kan man ju lika gärna sluta!
Juste..... eller så har man håltimme hela natten !

Efteråt skulle vi ha sett "underbara älskade" men a vi missade typ bussen eller den kom itne när vi trodde iaf ^^ haha så vi kom in 15 min försent :P ,, så vi drog runt lite i stan o hittade en sjungande skyllt (batterilåten) som vi stog o sjöng me i minst 30 min ^^ haha ... o alla som gick förbi garvade typ =O:P hihi
efter de åkte vi lite tunnelbana o buss .. tillsisst åkte vi hem till Emy o kollade på Beck
"Jag tog ett barn i Tyskland, dom hade ju två" haha

Idag åkte jag o Emy in till stan igen efter att ha ätit kött-macka till frukost =D ja ska pierca där uppe på örat igen =) så vi letade efter ett ställe som skulle vara öppet på en söndag men hittade inget ^^ haha så vi köpte ett varsit the sims spel på GAME o sen åkte vi hem ..

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: