notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Slut på vecka 3

Kategori: Från förr

Så nu e det söndag igen, det är snö ute och jag är hemma igen ..

Igår tog ja ett till hål i örat som sagt de vart en ring iallafall ^^ hehe , sen åkte ja o mamma till teliabutiken o köpte ett kontantkort till mig ... så nu har jag nytt nummer igen hehe .. senså gick vi till Kreatima o tröstade mig: jag fick 4 kolpennor ett A3-block och kolspray =D ,, senså gick vi till apoteket o därifrån fick ja massa rolika saker HAHA ,, vitamintabletter, Bafucin till min onda hals, Strepsils till min onda hals och Esberitox till mitt dåliga imunförsvar samt 2 reflexer ^^ haha =P
Efter det sjussade mamma mig till slussen där jag träffade Emy och vi åkte till Lava och tryckte tröjorna "Agony Accepted"  =D ,, dom vart asfina ;) hihi ... Efter det åkte vi hem till Emy o käkade, sen åkte vi lite buss i snöstormen efter det åkte vi tillbaka till Emy och åt mer o kollade på Saturdaynight Fever och Anders (Emys pappa) visade foton på sig själv från 70-talet Hihi ^^ efter detr soov vi :P

Idag var jag och Emy ute och lekte i snön, vi hade på oss asmkt kläder^^^ HAHA .. så sött :P

I så nu igår kom äntligen Kiran hem ! =D <3


<33


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: