notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så nu är söndag nästan över

Kategori: Från förr

Idag har jag, hm, jo ja va i Nacka Forum med Robert, jag skulle köpa en almanacka men det vart 2 och 2 par leggings ett par nya nätstrumpbyxor o ett par strumpor =| VARFÖR KAN JAG ALDRIG HÅLLA I MINA PENGAR? Jaja ska få lite pengar av mamma o så hittade hon en av mina handväskor i garaget (som hon städar) med ca 40 kr i´, haha .. =P  Seensåå .. har jag hm ... gått runt här hemma o tråkat, irriterat mamma genom att prata me henne hela tiden när hon betalade räkningarna, gått runt o gjort konstiga ljud o jaa haft riktigt tråkigt  !! AAHH, jag orkar inte . .mohahahaaa .. men a efter middagen ska ja väl göra klart SH:n, leta upp ett cd-ställ o tvinga Stefan att sätta upp det åt mig haha o sammtidigt ska han sätta upp en hylla i mitt rum ^^ mohaha.... Varför jag iten letar nu? Jo så här är det, jag orkar inte: då måste ja gå ner i garaget o de e kallt ute. blir det itne varmare sen? nej de e klart men då har jag orkat ta på mig en tröja ;) ,, haha okejokej jag går ner nu .. snart ... ska bara ....juste ja ska sy upp bandet på min väska .. sen .. det är jobbigt .. klagar jag ? nejnejnej aldrig ! inte jag inte =P ,, hm ja kanske kan gå upp med min tomma tekopp o stppa in den i diskmaskinen... ja vilken bra ide ^^ mohahahaha ....

Imorrn är det matteprov =/ Blääääää .... jag vill inte .. kan man itne bara hoppa över matten?


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: