notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Oonsdaaag

Kategori: Från förr

Idag hade jag sovmorgon - yäss - hahah jag började 9 ist för 8 men a iallafall :P haha o dessutom kom jag typ 20 min föresnt till matten .. attans otur !^^ menmen sen hade vi engelska efter det var det lunch ngt köttaktigt med apelsinsmak me potatis o burn sås .. haha .. efter deeet hade jag svenska o sist men inte minst företagsekonomi med Rektor Göran =D hihi han e snällare än Karin ^^ :P haha men aa .. då gjorde jag mindre mycket asså !!! eller juste !! 

Jag o Rektor Göran snacka om något me en uppgift på pappret som ja skulle göra att a man hade fått massa saker av mamman men blablabla
så sa jag "men asså det står ju inte att pappan har givit nått" 
"Nej det är sannt, men pappor e ju bra att ha ibland iallafall" Rektor Göran 
"Ja det är sannt .. Juste Sara!! Är det någon som vill ha korv?" - Jag (hennes pappa sa så när vi, 5 st tjejer, va där o kolla på film)
" Käften min pappa är assööt!" - Sara
"Hahahaha sååå sköön" - Malin 
"Haha, jag kan sätta på lite korv om ni vill ha" - Jag (fortsatt citat av Saras pappa)

Hahaahaha


Efter skoldagen var slut gick jag till det lilla estet-huset : röda villan för att vänta på Emy och Lydia. Vi skulle spela in film idag igen - Lydia var våran kameraman ^^
Haha jaa snart är vi klara .. hoppas jag eftersom vi måste lämna tillbaka Stig och Vigor på fredag ! =| hihi

Sen när jah kom hem var jag duktig igen, jag var ute o sprang ! =D hihi

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: