notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdagen

Kategori: Från förr

Nu e ja hos pappa .. =) ,, Idag va ja i skolan fast ja e sjuk eller a haha relativt sjuk iaf ont i halsen =/  Så jag va relativt seg hela dagen .. men aa fick MVG på matteprovet =O =D hihi *asstolt* sensåå .. hm nej inget intressant .. hm ... efter skolan åkte jag tunnelbana en stund o sen till pappas jobb efter en stund gick vi o hämtade lillebror på dagis o så gick jag, pappa, Rikard och Viktor o käkade .. Anna jobbade sent så pappa skulle fixa me maten - naturligtvis åt vi ute =P .. sen gick vi hem o så kollade jag på "bilar" först me Viktor sen skulle han sova så ja kollade själv ^^ mohaha .. den va braaa =) ... Nu har jag fortfarande ont i halsen så ... hm vet inte om ja pallar ha frilovsdag imorrn kanske sover ist hehe.. vill jubli frisk till helgen soo =)
När vi satt på resturangen sa Viktor att han tycker mitt hår e jättecoolt nu: han är den ända i den här sidan av familjen som säger något snällt om det, eller alls^^ .. eller jo har ju fått lite pikar, så jag vet vad dom tycker hehe ... men min lillebror är min ängel älskar honom så otroligt mycket <3 
Nu e jag trött som en griiiiiiis ... så är det .. o min hals gör oooont,, o örat börjar kännas.. =/ 

Jag har ju bestämmt att jag inte har tid att vara sjuk, så det är bara att hålla sig till planeringen !! (det går ju mindre bra för tillf. men de ska gååååå )  


<33

Kommentarer

  • Anonym säger:

    *thihi* *skära* *skära* *skära*

    2007-01-31 | 22:18:58

Kommentera inlägget här: