notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag

Kategori: Från förr

Idag var jag med Emy, för ovanlighetens skull ;) hihi ^^

Vi var i stan , för ovanligetens skull ^^

Det började me att ja mötte Emy o Eva (hennes mamma ) i centrum o så åkte vi till Björn Axen så Emy kunde klippa sig ;) hihi ,, sen gick ja o eEmy på stan, Blue Fox - köpte en tröja, Punkt Shop - köpte ett nitbälte ;) hihi ,, sen så åkte vi till gärdet o letade efter moster Mimmis jobb ( Emys moster) vi gick fel ett antal ggr innan vi kom rätt :P haha sen fick vi låna en filmkamera, det var därför vi åkte dit ^^ Så imorrn ska vi börja me våran film =P ,, haha den kommer blöi succé hahaha ,, ja vi får se hur de bliir ;) 
Efter att ha hämtat den åkte vi till sickla; elgiganten o köpte filmer till den . Sen så åkte vi hem till mig ett tag senså blev Emy hämtad för hon skulle hem o käka spagetti me sås :P
Juuste appropå sås ^^
Ja o Emy gick från bussen :
-Jag fryyser - Emy
-Ja mee .. Men kan man frysa om tungan? det borde ju inte gå .. - Cissi
-Men jo om man lägegr en isbit på den ! - Emy
-Mm.. det är sannt , men juste tungan fryser ju inte för att den ligger i munnen ! så de går ju inte annars ^^ - Cissi
-Jo om man är död .. - Emy
-Mhm, inte för att jag vet det har lxm inte kysst ngn död, inte petat i munen på en sånn heller .. -Cissi
-Men det har jag ! Jag är necrofil -Emy
-Jasså du ^^, haha .. men tjejer borde juu inte kunna vara det !! - Cissi
-Varför skulle de inte gå ?!? - Emy
-Ofta en död snubbe får upp den ^^ - Cissi
-Hahaha, m men jo om den är fryst ! - Emy
-Eller om man kör in ett rör ! - Cissi
-ELLER STÅLTRÅD !!
ja det spårade ur, .. hahaha


Nu e ja trött igen ..

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: