notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mohahaha

Kategori: Från förr

nu har jag just duschat, ska borsta tänderna inom kort ^^ haha ,,   mm idag vill jag åka till stan o kolla va en palestinasjal kostaar: jag kom fram till att jag har 300 kr att spendera ^^ mohaha asså a ja har fått min lön nu o 700 av den går till hultsfersbiljetten asså a så ja ska lägga undan de ^^ hehe ,, senså får man ju studiebidraget snart o de ska typ sparas till ny mobil mihihi ,, justefan ja skulle ju ha ringt SL i veckan =S *glömsk* men jag gör det på måndag hehe inte för att ja tror att dom har telefonhelvetet men aa .. bättre o ringa en gång för mycket än en gån för lite :P hihi ,, så jag har heela 300 att spendera mohaha eller a de ska räcka typ 1 månad (ofta att jag komemr överleva på det men aa) hm sen lägger jag typ undan 500-800 av bidraget till telefon tror jag blir bra asså a jag behöver ju leva också .. ^^ hoppas mamma eller pappa bidrar till telefon (A)

nu ska ja somsagt borsta tänderna =P 

såå .. nu va de gjort ^^ 

Jag lyssnar på Video Killed The Radiostar nuu .. hihi ^^ 

<33


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: