notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mm..

Kategori: Från förr

Så nu har jag vart ute med hunden, käkat negerbollar eller chokladbollar eller vad man nu vill kalla det( !! )  som syrran hade bakat asså a hon va hemma o va "sjuk" idag^^ så hon bakade =P haha .. Hm senså har jag laddat ner lite musik, my chemical romance fick det bli, om jag ska vara ärlig hade jag inte hört något av dom vad jag viste eller a känner igen vissa låtar nu menmen .. senså ska jag formatera min dator på Söndag eller a Mathias ska ^^ =D ,, det behövs om man säger så ! men så jag skrev ner alla mina "favoriter" på ett papper så jag inte ska glömma ddom =P haha, det skulle ju vara en katastrof lxm ^^ mohaha .. i veckan ska jag ladda över hela min data till en annan hårddisk eller va dom snacka om sååå datorlös ett tag =| vad ska man göra då ?!?! men det tar jag i slutet av veckan , typ ... torsdageftermiddag ^^ så får ja hitta på roliga saker fram till söndag inte så svårt hihi,, på fredag kanske jag ska hem till Malin o kolla på "Crybaby" hihi, o sen på Lördag ska jag och Emy ju till Nykvarn o kolla/lyssna på Agony Accepted =D hihi eller a de  e ju iof på kvällen men vi har dagen coverd too :P hihi o sen är det ju söndag =P ^^
Jo jag är på bättre humör nu ^^ haha,, =P men jag kan inte rå för mitt dåliga humör när jag är trött o inte har käkat ^^

Min nagel har gått av :'( , på vänster långfinger .. det är inte bra.. den är ful !! o ja har plåster på för att de inte ska synas... det är inte heller fint ^^ mohaha ..

oj klockan e redan 16:40 , ska göra franska inom kort ^^ mohaha .. ja, jag är fortfarande trött ^^
Imorrn börjar jag kl 8:00 det betyder att jag måste gå upp klockan 05:59 =S
Så det blir till att gå o lägga sig tidigt ikväll ^^ .. Håller på att somna nu så det ska väl inte vara något problem lxm ^^


<33







Kommentarer


Kommentera inlägget här: