notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Miihihihi

Kategori: Från förr

Jag har inget att göööraaa .. *gäsp*

Imorrn ska ajg möta Emy i Centrum klockan 11.00 då ska vi gå in på Coop och köpa ost och fiskgratäng!
Ja, imorron börjar filminspelningen ...

Det kliar i ööögaaat =S , jag hatar det ! o nu kliar de på öronsnibben också ,, jag säger bara STACKARS MIG, o nu när ja känenr efter kliar de i halsen också .... stackars stackars mig ...

Ja, jag är trött

Imorron ska jag gå upp 9.35, om ja lyckas sova tills då blir det record !

Nu ska ja borsta tänderna o ta en allergitablett !! hatar att vi har djur, jag blir allergisk ! MUOAAH vill inte

nu känns mitt huvud o de börjar klia i näsan o bihålorna också , fyfaan va ja tycker synd om mig själv just nuu !!

jag fryser om fötterna dessutom !!

nu ska jag sluta klaga  - får sitta här o tycka synd om mig; för mig själv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: