notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndagen

Kategori: Från förr

Idag ville jag inte vakna men var naturligtvis tvungen ^^  hihi, när ja kom till busshållplatsen så kom inte min buss så fick vänta på nästa !  de va jobbigt o kallt men a ... när den andra bussen kom va den typ redan proppad men ja fick sittplats (YES) sen när ja kom till Henriksdal va de ingen vid den busshållplatsen för 402:an hade ju självklart precis gått ! men nästa kom ganska snabbt iaf ^^ hehe sen hade ja 2 h företags ekonomi efter det engelska sedan asäcklig lunch som ja inte åt av åt mackor ist för ja hade inte käkat frukost så ja var tvungen, hll å att hungra ihjäl ! efter "lunchen" satt jag i o Malin på 2:an o snackade ett tag o seeen hade vi historia o efter det var de matte sen va det nästan över bara franskan kvaar !
Efter skolan åkte ja o Malin o käkade på Donken ^^ sen gick vi till ett piercingställe för ja ska göra ett till hål i örat (i brosket) men man va tvungen att ha me sig förelder om man va under 18 så mamma får följa med på onsdag ^^ hihi

När jag kom hem fick jag ett ryck o tog på mig spring-skorna o tog en runda :P haha
fett skööönt .. ska försöka göra det till en vana så fettet försvinner ... mohaha

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: