notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag - det är över

Kategori: Från förr

Jasså nu ska man tillbaka till allt slit .. Skolan börjar imorrn =/ ska jobba på fredag em och lördag .. hur ska jag överleva ?? ..

Idag har jag vart me Emy , (no shit =O) Vi möttes i Centrum kl 12 o så åkte vi till centralen o mötte upp Malta-Malin =D ,, sen åkte vi hem till Emy o började filma .. dagens klipp blev när vi sprang ^^ haha o sen åkte vi till donken o käkade o sen till Centralen o spelade in "bullar i påsen" sen skulle Malin hem så jag o Emy åkt till henne =) ,, 

Dagens komik 
- Vi skulle möta Malin vid pressbyrån på Centralen ^^ , hon stog vid den vid tunnelbanerna o vi vid den vid pendeltågen ,, det började bra
- Jag slog en gubbe me kamera stativet .. ^^
- Malin trodde hon spelade in fast hon inte gjorde; det så vi var tvungna att springa en gång till ..  
- Emy sprang på bandet vid blåa linjen en unge började skratta (åt ngt annat) Emy såg alldeles chockad ut o gick tillbaka till oss "Skrattade han åt mig?!?!" 
- En gubbe på tunnelbanan (som vi satt brevid) , hans mobil lät som en skrikande bebis ^^ 
- Jag höll på att ramla när ja sprang förbi kameran på skurubron
- Vi fick göra om samma scen typ 4 ggr för att Emy glodde rakt in i kameran, garvade osv ^^
- Malin började asgarva när vi gjorde "bullar i påsaen" o Emy hängde på ;P

Ja en händelserik daag .. 

Nu sitter jag o lyssnar på Rancid igen =) 

JAG O EMY SKA TILL HULTSFRED I SOMMAR ! =D=D

<3<3<3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: