notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag - Bättre än väntat

Kategori: Från förr

Dagen började skit^^ haha ja blödde näsblod för att det är vinter, sen missade jag bussen o vart lite sen till engelskan dessutom frös jag arslet av mig vid båda busshållplatserna =S haaha sen va ja relativt trötto halvsur under hela skoldagen.. Efteråt mötte jag Emy under trappan, eller var det vid dörren? ^^ haha sen åkte vi bussen mot slussen o när jag, Emy, Lydia och Hannah gick förbi nåra som satt på en-sätena sa den ena "nu får vi akta oss så vi inte får blod på oss killar HAHA".. Hm nej folk har inte förutfattade meningar, eller?  Menmen efter bussresan följde jag med Emy till Åhlens o köpte svart hårfärg till henne, hon ska också bli en svartis ^^ mohaha =D ,, Efter det gick vi till Punkt Shop o Emy köpte en tunnel till sitt lilla öra ;) hihi,, O jag köpte inget =O *duktiga mig* o dessutom tog jag t 100 kr som jag la undan nu när jag kom hem, som sagt ska spara nuu ! ihihi .. Sen åkte vi hem till henne käkade middag: spagetti och köttfärssås medan vi kollade på en asskmm serie på TV haha,, handling? .. Sen satt vi vid datan o rensade hennes musik lite haha. hittade en ny Emy&Cissi-låt :P haha "Fredrik och jag" - Lucas bror, Haha aa den lyssnade vi å ett antal gånger o garvade som faaan =P  mohaha .. menmen .. Sen ja, vi kollade på Saltö, drack te, lyssnade på Agony Accepteds nya låt som ligger uppe på desas lilla hemsida =), hmm jaa sen så a vi kollade på tv o juste höll på att glöma att vi även lyssnade på Boyzone med djup andakt ^^ HAHA .. Hm jaa va hände Emy ? Hmm .. jadu vi skrattade iaf^^
Nu e jag hemma igen o jag pratade med mor min just :
"Maaammmaaa ...... " -Jag  
"Vad?" - Mamma
(Tittar på henne o ler o tittar med min vill-ha-blick på henne)
"Vad är det nu då? - Mamma
"Duu... Vet du, jag vill töja ena örat ... " - Jag
"Varför det?!"- Mamma
"För att det är fiint" - Jag
"*Suck*... Du gör som du vill.. När det gäller öronen alltså!" - Mamma
"Va bra!" - Jag
Så jag ska prata med Helene om ja kan få låna deras töjnings-sticka o ett litet fint "örhänge", dom kommer nämligen till oss på söndag =D mohaha

Jag är trötter igeen .. så ska väl sova snart, eller juste måste salta örat ^^ mohaha
Imorrn är det Tisdag, händer något planret?`Nej inte vad jag vet ^^ haha ..

JUSTE FAAN måste ju ringa SL !! =S JAG GÖR DET IMORRN !!


<33



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Förutfattade meningar? Jag vet inte om du skär dig men Emy gör / gjorde så killarna hade ju rätt så jävla mycket rätt.

    2007-01-30 | 23:12:12

Kommentera inlägget här: