notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag

Kategori: Från förr

Jag är trött eller a nyvaken kanske man ska kalla det nu, asså a ja e typ som en vakumklump men a kan inte sova längre ... hehe

Får se om det händer något trevligt idag ^^ hehe, kan ju hoppas ...

Jag mår illa för att ja åt så mkt godis igår =/ jag ska nog typ gå ut o springa idag  känner jag för, det är ju soligt så varför inte ^^ haha jo ja kan berätta vaför man egentligen inte går ut o springer idag: för att det är snö ute !! Det är vinter !! men a nöden har ingen lag eller vad man säger: jag måste motionera =P haha

Det känns skönt att veta att det BARA är 135 dagar till skolavslutningen .. hihi

Jag sitter här o gäspar som en kanin, ska nog gå o kolla om de finns nån god frukost eller så kommer ja nog gå o lägga mig under täcket igen ^^ mohaha


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: