notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

LÖRDAG

Kategori: Från förr

Hm idag ska jag ta hål i brosket i örat ^^ haha STAV ELLER RING !?!?! haha de lutar åt ring just nu men jag säger bara beslutsångest ^^ hihi
Mamma o ja ska en sväng till kreatima sen för att trösta stackars mig =P haha seeenså ska ja få ett kontantkort tills ja har råd att köra en ny 3mobil .. som är om typ 2 ånader ^^ ska kanske köpa en iphone då :P men hoppas på att Floria kommer tillbaka iallafall .. min lilla bebis !

Sen ska jag träffa Emy o så ska vi tycka våra tröjor ^^ ;D

Jag har lyssnat på "lilla fågel blå!" hela morgonen^^ hihi .. :P

ska åka om 4 minuter :P
¨


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: