notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördag

Kategori: Från förr

Idag har jag jobbat mellan 8-11 det va tröttsamt eller a ja va trött iaf ^^ haha
- men nu e det klaart ^^

Vad händer idag ? Hm .. inget vad jag vet, så får väl ta o hitta på något snart ! =P
Jag sms:ade Emy som en hint att jag vill träffa henne men hon e i stan me sin mor o letar band-tröjor (åt Eva) hihi =P
Men får säga till henne att umgås med mig när hon kommer hem ^^ :P

Igår såg jag "bröllopsfixaren" på 4:an, jag har sett den förut men kom typ inte ihåg så mkt: det är min typ av film, haha inget läskigt ett äckligt kärlekstema - 2 som hittar varandra genom slump/ödet o i slutet får dom varandra o lever lyckliga i alla sina dagar !
- Jag behöver se sådant trams, så jag kan få inbilla mig, ett litet tag iallafall, att det är så världen ser ut !

Juste fan jag har inte berättat mitt otroligt seriösa o livsviktiga nyårslöfte !!
Jag har lovat att under hela år 2007, varje fredag ska jag ha på mig .....  : röda strumpor !
- har lyckats hittills , de 2 fredagar som har vart ^^

Idag kommer Kiran hem ! :D


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: