notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

goder morgon

Kategori: Från förr

Jag fick sova ut idaag ! =D hihihi, med undantag att telefonhelvetet ringde 2 ggr. och att katten kom in i mitt rum ^^ haha
nuså ere altså frdag =) , ska till skolan o ha en lektion o rösta på skoltröjstryck som esteterna har gjort: jag vet vilken ja ska rösta påå ;) hihihi

Sen får man se vad som händer i eftermiddag ^^ ,, o ikväll också men aa =P hihi

ha ska till bussen om 20 min o ja e låååångt ifrån klar om man säger så ! =|
så kanske ska börja klä på mig nu !!  mohaaha


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: