notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fucking Torsdag

Kategori: Från förr

Idag var den sorgligaste dagen på länge !!!
JAG TAPPADE MIN TELEFON PÅ BUSSHELVETET !!!


Jag satt på 402:an med Emy, stängde av musiken på min älskade mobil och trodde att jag la ner den i fickan vilket jag inte kan ha gjort eftersom den inte låg där när jag skulle ta upp den senare på slussen =|
Jag drog me Emy runt : först till sl-informationen, till ett antal bussar som stog parkerade, orminge c för att den bussen som vi hade åkt kanske skulle vara där, mamma ringde o fixade så hon fick snacka me trafikledaren som fick anropa bussen o så vidare .. men jag har inte min älskling än !! men hoppet är inte ute ! ska ringa SL imorrn igen o se om dom har fått in den ... annars e de bara att åka till nackapolisen o stöldanmäla den ...... FLORIA VART ÄR DU !!!! min kära sony ericsson z610i ...

Efter allt kringåkande var det dags att hämta Mikkel o Bea på myrsjöskolan; dom skulle medverka i våran film ^^ =P haha
Vi spelade in 3 scener idag =D hihi det kommer att bli finnimang !!
Jag o Emy tillverkade/ungsstekte en fryst kyckling till middag ! hehe de tog inte 50 min nej, snarare 2 timmar !! haha .. sen käkade vi en halv kyckling var och mycket makaroner eller dom åt vi innan kycklingen var klar, orka vänta lxm ^^ :P

Cissi - Jag ska fan smeta in mig i magnetkräm så ja inte tappar allt hela tiden
Emy - Haha a gör så ...
Cissi - Men tänk när man ska krama nån så typ:
(den man kramar) "du kan släppa nu"
(man själv) " hehe nej det går inte för ja har smort in mig med magnetkräm"
Cissi - HAHA den skulle ju typ tro att det var världens sämsta raggningsreplik !!
Emy - HHAHAHAHAHaaa



Jag vill ha min telefoooooooooooon .............. NU !!


<33




Kommentarer


Kommentera inlägget här: