notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredagen

Kategori: Från förr

Idag har ja o Emy spelat in en scen till .. mohaha senså kom vi på att vi vill göra en B-ig kortfilm också , den ska spelas in imorgon ^^ haha
Imorgon ska vi även ha våran julklappscermoni ;) haha asså a vi har inte bytt julklappar än ;P haha
När vi hade spalat den lilla scenen idag frös Emy så ja sa att vi skulle dricka ngt varmt; det vart Te, Saft, Chips, Popcorn o skummtomtar¨^^ hahah ,, vi åt o drack upp allt vi tog fram ( !!! ) Medan vi kollade på Pirates of the Caribbien 2 (ingen aning om hur de stavas) eller kollade o kollade ^^ i slutet flummade vi mer än kollade ^^ :P haha
"Oj fan ja satte foten i halsen !! , nej... bet mig i läppen mena ja .!" - Jag

 Senså lekte vi lite me filmkameran, sjöng o hade oss ^^

Imorgon ska jag ha med min tigerdräckt till Emy, eller de e brorsans som han fick när han va typ 5 kanske så den  liiite liten men de fixar vi =P haha jag ska vara en Tiger o Emy en nyckelpiga ^^ :P hahaha
- våran humor asså , äntligen har ja hittat någon lika sjuk som jag ! <3

Det här lovet har vart lungt ur festandets synvinkel men ja o Emy har haft så jäla kul, har ju träffat henne imprincip varje dag på lovet !! ^^ =D ,,

På ett halvår har jag o Emy klätt ut oss till :

- Sånna där som går runt i lakan, asså toga-grejjs
- Fjortisar
- Femtiotalsmänniskor
- Tiger / Nyckelpiga (imorrn)



Hur mår du ?


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: