notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Det blev just värre !

Kategori: Från förr

AAAAAAAAAAAAAAH .. nummret från mitt kontantkort flyttades IDAG till abonnemanget =/ 
Jag hatar mitt liv just nu eller den del som är mobil-lös ! så hela !! asså jag vill inte mer, jag vill ha min fucking mobil för i helvete !! så om nån jävla idiot har snott den så e den så jävla dum i huvet så de itne e sannt de e ju klart som fan att jag spärrar mitt abonemang o låser mobilen så att den itne går att ringa ifrån !!! jag är ju itne dum !!  Så jag tycker att jag lika gärna kan få tillbaka skiten NU !

Fan va arg jag är .. AAAAAAAAAAAAAAAAH !!! hatarhatarhatarhatarhatar !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: