notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Blää

Kategori: Från förr

Jag känner mig som en vakumförpackad snigel !! ja exakt så ..
Idag var en .. händelserik skitdag ! 
-SKOLA
 
Jag orkar inte meer, trött efter 1 dag
-BORRADE ETT HÅL I VÄGGEN VID UPPSÄTTNIGN AV TAVLA, MISSLYCKAT STORT HÅL !!!
  Försökte täppa igen de me kontaktlim, så huvet började snurra
-SKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKIT
  det löste sig (föralltid) hoppas jag o nu känner jag mig .. ja som en vakumförpackad snigel !! 

Mamma ska hjälpa mig att gägga in de svata i håretopparna sen ^^ hihi

Jag pallar inte att va i skolan 8:00 imorrn ! MOUÄÄH ,, juste fan måste kolla buss ..

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: