notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

2007-01-04

Kategori: Från förr

Idag spelade jag och Emy in 2 reklamer ! hihi filmandet har börjat ,, de här kommer gå som smort ^^ HAHA
Sen så fick ja ett eller rättatre sagt två sms där de stog att min mobil va klaar ! hihi . så ja åkte o hämtade den - kan fortf. inte logga in på msn så måste gå tillbaka IGEN , fucking irriterande !!!
Menmen e glad att se att min älskade lilla mobil lever ;) haha
Juste jag döpte Emys mobil till Jan-Kenneth aka. Jennet o min egen till Floria . det klingar så vackert i öronen: Jennet och Floria HAHAHA asså a det finns ingen förklring ^^

Jag är förkyld, stackars miig ..


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: