notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

19:19

Kategori: Från förr

Jag har just duschat ,, örat måste tvättas mer .. *gäsp*
jag har ringt pappa eller a pratade me Anna, hehe men a ska dit imorgon =) ,, pappa o mamma har bestämmt att (sen när jag återupptar abonnemanget) ska dom betala 'grundkostnaden' o jag ska få stå för 'rörelsekostnaden' ... menmen nu måste jag VERKLIGEN hålla i mina pengar detta år ska jag ha råd med :
 - Ny mobil
- Hultsfredsbiljett
- 18 års present till brorsan
- Bröllopspresent till Helene och Mathias. Helene är btw med barn =D
- Converse (röda)
- Kläder, saker och födelsedagspresenter i största allmänhet

AAH .. sån tur jag har: mamma har fixat så jag kan jobba hela sportlovet ^^ hehe
Fett segt att jobba bort ett lov, men vafan JAG BEHÖVER PENGAR !!

Idag har jag gjort ganska mycket av det jag planerade, hehe, dock inte pluggat företagsekonomi vilket jag ska göra inom en snar framtid ^^ men jag har gjort klart svenskan, ringt pappa och informetat om att jag kommer dit imorrn ^^ hehe .. juste jag ska måla nglarna ju !! det kommer före pluggandet, fan va ja har dåliga preoiteringar men a ,, måla naglarna går ju relativt snabbt ^^ 
 

blää för att vara trött ^^


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: