notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

1/1-2007

Kategori: Från förr

Det är den första dagen på detta år ! hihi
-2007

Idag ska jag vara med Emy ^^ ,, just nu sitter ja här framför datan, har just duschat o lyssnar på "Rancid" - fett bra ! ;D hihi
Har lånat 3 skivor me dom av Mathias !! =D

Kiran skickade ett SMS kl 7 på morgonen IGEN ! ,, haha o de sorgligaste e att ja inte kan skicka sms me låneklumpen (mobil) Hatar den , vill ha MIN telefooon , ska typ få den på onsdag: LÄÄNGTAR !
( Emy, jag har lärt mig mitt telefonnummer nu ^^ )

Ouh man ser blå himmel =O , inte grå som de senaste dagarna .. ! hihi


Nu ska jag kolla om Malin har bloggat ngt på sistonne ^^
http://yaamie.blogg.se/


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: