notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tuseday

Kategori: Från förr

Igårkväll mådde jag verligen piss asså =/ jag vet inte riktigt varför men så va det iallafall ... Så jag tog några huvudvärkstabletter o sov, eller jag sov inte riktigt - asså min kropp sov men inte jag =/

Jag kännde mig som en upphostad hårboll helt enkelt .. sen vart de ju inte bättre av att min konstatna pip i öronen - tinitus med andra ord - ersattes av ett tjutande istället ..

 På eftermiddagen började jag på en bild ja ska ge till mamma när hon fyller år, ja e man pank så e man o hon blir nog glad iallafall =P ,, det är ju tanken som räknas har jag fått höra ^^ 

Imorse vaknade jag - det känndes som om jag just hade stängt ögonen när klockan ringde =/ o jag funderade starkt på att inte gå upp på hela dagen, men jag gjorde det iallafall. Kännde mig som ett ruttet äpple och hade typ 30 min på mig att göra mig iordnong på: jag mådde illa så jag hoppade frukosten så jag hann ... Skoldagen va relativt slapp så de va okej ..   

Efter skolan drog jag till stan – Punkt Shop – för att kolla efter ett nytt örhänge men dom hade inte rätt storlek på den ja ville ha såå ... ska dit o kolla på torsdag igen :)

 
Sen ikväll ska jag ringa pappa, ska kanske dit imorrn =P det är ju onsdag trots allt ^^ haha ,, men ska dit på middag på fredag så jag vet inte ^^ eller jo det är sönt att vara ngn annanstans än just här ibland asså,, men Isabella är där – det är Annas mamma som bor i Polen o är här på besök J De va ganska länge sen jag träffade henne .. o hon brukar laga god mat o ha me sig godis från Polen såå .. Mm ja, jag ringer pappa sen ^^ hahaha  


Juste fan,, hehe :$ ,, jag har haft sönder mitt ljudkort till datan =/.. hur klantig får man bli ??? Jag bara undrar !!! o självklart har jag ingen aning om hur jag gjorde det lam =/

En rosa ko är mer teknisk än mig !! vafaaan .. men aja, Mathias skulle kolla om han kunde fixa ett nytt på sitt jobb,, =P så ere bara att plocka isär datan o stoppa in det ^^ haha nej jag ska inte göra det ,, hihi,, vill ju inte förstöra skiten mer =P

Haha ^^


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: