notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Torsdag

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos pappa fortfarande :) ... hihi ,, hm men aa ska till mamma senare idag, jag är förkyld så jag e inte me på frilovsdagen *attans rabarber* haha .. men asså a det är ju bättre att jag är hemma en dag o blir frisk än att jag går ut o går i 4 h o blir assjuk juu .. hehe senså missar man ingenting nu idag asså a man lär sig ju inget av att gå runt på östermalm *HAHA* =p .. men aa snart måste jag va me på idrotten asså vill ju inte att mitt betyg ska sjunka =P haha men asså a man ska ju inte träna när man har ont i halsen sååå =/ men aa nästa vecka kan jag vara med hoppas jag, o imorrn har vi lxm handboll: haha skulle sänka betyget till IG om jag deltog mohaha ^^ .. Nej handboll är inte "min grejj" ^^ Men de kanske hade vart kul om jag o Kiran va i olika lag (inte för att vi nånsin får va i samma) för då hade de nog blivit som på basketen ^^ =P haha .. så kan de gå ^^

Just nu sitter jag o lyssnar på "Traces to nowhere" - Agony Accepted

Aaah jag måste komma på ngt att skriva om på svenskan asså a vi ska skriva en argumenterande text om vad som helst tills nästa torsdag ! =| o jag kommer inte på nåååååågonting !! Rikard hade skivit om skoluniformer när han gjorde samma sak förra året o så tyckte han att ja kunde ta samma om ja inte kom på ngt bättr =P hehe så de kanske blir så ^^ haha o min gulliga pappa ringde nu för några minuter sen o sa att de stog ngt om att "ungdommar skuldsätter sig för modeklader" i citty o de kunde vara ett argument för skoluniform =) hihi så de ska ja kolla när jag åker till mamma =P hehe

Snart ska jag baadaa o sen ska jag dricka meer te .. jag ska bli frisk nu innan jag blir jättesjuk: asså a jag har typ noll imunförsvar så a .. jag brukar få ligga hemma 1-2 vekor varje vinter =/  men INTE I ÅR, eller a inte nu iallafall ! har inte tid .. 

Jag är trött i kroppen typ sjuk-trött =/ men a ska bada nu ^^ =P mihi

<33


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: