notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Idag har varit .. eller ite riktigt det är ju lite kvar ^^ hehe ,, men a va i skolan hade ekonomi och svenska - imorrn ska jag, Camilla, Chris och Agnes till kungliga operan o intervjua någon personalansvarig, joy^^, asså de e  ett projekt i ekonomin .... menmen de blir nog bra med det me .. Efter skolan idag åkte jag Sara och Kiran till donken o käkade glass medan vi väntade på Malin som hade tyska .. Sen åkte vi till gallerian en sväng o sen hem ....

Har haft "Hurt" - Johnny Cash på hjärnan hela dagen ..
I hurt myself today to see if I still feel,
I focus on the pain the only thing thats real
...

Snart ska man väl rota fram ngt slags middag eftersom mamma inte är hemma så måste det fixas på egen hand ^^ haha .. Eller så väntar man tills hon kommer hem (I)

Imorrn ska jag till pappa .. Ännu en gång känner jag en slags lättnad att slippa vara här hos mamma =/ asså a jag älskar såklart min mamma o den här sidan av familjen också men det kan bli för mycket, vet itne riktigt hur jag ska förklara men för att stå ut med att leva här måste ja få komma iväg ibland - åka till min pappa och den sidan av familjen hehe .. Jag skanar min lillebror <3 men jag får ju träffa honom imorgon såå =D hihi


I mitt horoskop idag stog det (ungefär - eftersom jag inte kommer ihåg exakt) att jag skulle våga göra något speciellt .. men har jag det ? NEJ .. Jag vet inte ens vad jag vill våga ... Eller jo =$ det vet jag ju .. men jag gör det jag är bäst på i sånna här situationer - jag skjuter upp det till senare .. kanske, om jag har tur, så kanske jag vågar mer senare ...  


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: