notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Jag sitter på jobbet nu^^
Mamma åkte just på möte o kommer tillbaka typ 13:30 .. så tills dess får jag hitta på ngt på egen hand :P haha
Ska iof registera lite löner som har kommit in för Mars nu efter ja har käkat.vilket jag ska göra snart!
Igår arkkiverade jag ca. hm de vart 50 kartonger och i genomsnitt papper från 2 pärmar i varje så 100 pärmar (!!!) pch dag lite till, nu på förmiddagen har jag sorterat pärmarna på hyllor (höga) i färgordning -joy^^ 

Jag har träningsverk^^


Mina händer i sönder! ja har skrapat upp dom när ja vet kartongerna =/ aj .. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: