notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndag

Kategori: Från förr

Idag skulle jag ha gått upp kl 8 o börjat jobba men ja gick upp 45 min senare ^^ haha men har registereat lönerna för bostad och anlägg idag ska ta bygg imorgon,, dessutom har jag gjort massa andra så justeringar o såå .. senare - efter middagen ikväll ska ja göra ngt me massa listor men pallar inte just nu ^^ haha

Sitter här uppe nu , e på internet på den här datan - den bärbara från mammas jobb: här lyssnar jag på musik o a e på msn osv. -  medan ja spelar The sims på den andra datan som står häe brevid, assoft ^^ haha =P

Idag ska jag hinna med att färga håret (mer svart), göra de där me listorna och plugga franska ^^ ..
Jag blir trött av att bara tänka på det =P haha

hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: