notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Sjuk

Kategori: Från förr

Nu e jag hemma hos mamma eller a har vart det ganska länge men iaf ^^ , sov typ 3-4 h o e fortfarande trött ! =/ men jag SKA bli fisk !! Så det är bara att sova o dricka te ^^ haha
Hela dagen har kännts som fredag men det är ju bara torsdag juuu .. hihi ^^ sitter här o lyssnar på Håkan just nu =) "13" ..

Juste ska ju få tag i storasyster så jag kan låna töj-stickan ! mohaha =D
- Helene o Mathias kommer ju hit på lördag


Idag kollade jag på "Shark Tale" (Hajar som Hajar) hemma hos pappa innan ja åkte hit =) jag tycker om barnfilmer okej?!
Haha satt där o garva för mig själv ^^ 
Seen gick jag till odenplan o tog en "coffe aftereight" på coffe shop innan jag klev på tunnelbanan till slussen ... sen åkte jag 442 hem ^^ haha och på bussen läste jag City hihi,, sen kom jag hit o gick o la mig o soooov eller först ritade jag lite :)
 
Nu ska jag ta på mig en till tröja för att JAG FRYSER !
Såå.. nu har jag på mig en flecetröja också...

Nu ska jag gå o ta en til vitamintablett ^^

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: