notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

senare

Kategori: Från förr

Nu sitter jag här och är trött -.-
- har just kollat på TV, dagen till ära vart det Ally McBeal, Vänner, Christine och Gilmore Girls^^
De sisstnämnda var dagens höjdpunkt ^^

Enligt planerna för dagen skulle jag hinna med mer än vad jag gjorde men så vart det inte hann inte plugga franska=/ men har det imorrnbitti så då får man kolla om de är ngt som ja itne kan till provet på torsdag.. Jag hann ju därimot med engelskan o halva idrotten...

Får läsa lite imorrn om jag hinner - det är pappas födelsedag så får se vad som hinns med ..
Ska alltså till pappa imorrn :)
Pappa, Anna och Viktor åker till Österrike på lördag såå måste ju säga hejdå dessutom.

Det äe fettisdagen o jag slapp semlor ! :D
- Ja , jag äter de för att jag blir bjuden inte för att jag ens gillar det ^^

Imorrn släpps Hultsfredsbiljetterna
Appropå det - Helene & Mathias har bestämt datum för bröllopet !! Det vart den 16 juni så jag måste åka upp från festivalen - utan tvekan att jag gör det: skulle inte missa min storesysters bröllop för något i världen !!! 


Mamma ska beställa tid för kontroll om tandreglering igen!! men nu ska det göras här i Nacka^^ hehe. Dessutom mailade jag just min docktor om vaccin mot gulsot som min pappa har tajatat på mig om ett bra taag nu, så får se vad som händer ^^

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: